Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаДоставка 1-2 дні. Вартість доставки від 80 грн.
- УкрпоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 1000 ₴.ВІДПРАВЛЯЄТЬСЯ ТІЛЬКИ ЗА ПОВНОЮ ПЕРЕДПЛАТОЮ!!! Доставка 3-10 днів. Вартість доставки від 35 грн
- Самовивіз
Способи оплати
- Післяплата
- Готівкою
- Оплата за реквізитамиРеквізити для оплати: ВОРОНОВА ВІКТОРІЯ СЕРГІЇВНА. ПриватБанк. МФО банку: 305299 IBAN:UA323052990000026004050562003 ЄДРПОУ отримувача: 3484611440 Призначення: оплата за замовлення
- Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPay
Замовлення, оформлені до 11.00 та сплачені до 12.00, відправляються у той самий день
Способи оплати
- Пром-оплата
- Післяплата "Нова Пошта"
- Готівкою
- Оплата за реквізитами
Умови відправки Нової пошти :
- 100 % передоплата;
- накладений платіж (додатково 20 грн. + 2% від суми замовлення);
- щоденні відправлення (Пн-Пт);
- термін доставки - 1-2 дні;
- безоплатне зберігання 5 днів, кожен наступний день зберігання по 15 грн.
Вартість доставки Ви оплачуєте згідно з тарифами компанії-перевізника.
УВАГА !!!
Безкоштовне зберігання на Новій пошті 5 днів, кожен наступний день зберігання від 15 грн., в залежності від розміру і ваги вантажу, на 6-й день посилки повертаються на склад відправника. Всі витрати по "подорожі" посилки в обидві сторони несе одержувач. Велике прохання планувати відправлення АБО ПОПЕРЕДИТИ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ДЛЯ КОРЕКТУВАННЯ ВІДПРАВКИ.
Самовивіз
Самовивіз ми доставляємо в магазин за адресою Дніпро, вул. Святослава Хороброго 38А (Магазин "Все для кондитера") о 13 і 16 годині з понеділка по п'ятницю.
Умови відправки УкрПоштою:
- 100 % передоплата;
- щоденні відправлення;
- термін доставки 4-10 днів;
- безоплатне зберігання 5 днів, кожен наступний день зберігання по 10 грн.
ПЕРЕКОНЛИВЕ ПРОХАННЯ!!!
Перевіряти адресу доставки під час відправлення замовлення нам, тому що будь-яка зміна в ТТН коштує на Укрпошті 60 грн (Якщо не правильний номер телефону, адреса, ПІБ одержувача - ця зміна коштує 60 грн).
Повернення та брак товару!
У разі отримання товару перевірте його на предмет явних дефектів (брак, деформація) і комплектність. Якщо під час огляду ви виявили пошкодження або неповну комплектацію товару, необхідно скласти Акт у службі доставки та повідомити нам по одному з телефонів на сайті.
Якщо Акт не буде складено, то претензії щодо якості товару та комплектації не приймаються.
Повернення товару можна здійснити протягом 14 днів за рахунок відправника.